خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96
خبر جدید کنکور سراسری 96 خبر جدید کنکور سراسری 96

کنکور سراسری 96

پاسخنامه سوالات کنکور 96

توسعه کسب وکار با دیجیتال مارکتینگ

دسته بندی : نمونه سوالات
1 views بار


دیجیتال مارکتینگ چتری است برای تمام تلاش های بازاریابی انلاین شما . بسیاری از شرکت ها از کانال های دیجیتالی نظیر جستجو گوگل ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و اینده شان استفاده می کنند .

واقعیت این است که مردم دو برابر وقت خود را به صورت آنلاین صرف می کنند حتی نحوه خرید افراد نیز تغییر کرده است و این بدان معناست که بازاریابی افلاین دیگر انطور که استفاده میشد ، تاثیر گذار نیست . بازاریابی یعنی ارتباط شما با مخاطبین در جای مناسب و در زمان مناسب و امروزه یعنی شما باید آنها را جایی ملاقات کنید که بیشترین زمان را سپری می کنند : در اینترنت.

دیجیتال مارکتینگ ، به عبارت دیگر به هر نوع بازاریابی که به صورت انلاین است ، گفته می شود . در حقیقیت دیجیتال مارکتینگ به نوعی از بازاریابی درونگرا گفته می شود که مشتری به دنبال فروشنده و خدمات مورد نیاز خود است و فروشنده را می یابد . در واقع به جای اینکه فروشنده به دنبال مشتری باشد، مشتری به فروشنده مراجعه می کند . این مهم است که از چه روش هایی این اتفاق صورت می پذیرد . رایج ترین و تاثیرگذارترین روش های دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت مرتبط با حرفه مورد نظر ، سئو ، تبلیغات در گوگل ، بازاریابی محتوایی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر می باشند.

چیزی که می تواند کاربران را به استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ راغب تر کند ، مطرح کردن تفاوت بازاریابی اینترنتی با بازاریابی سنتی است و یا اینکه برتری دیجیتال مارکتیگ نسبت به بازاریابی سنتی چیست که موفقیت آنلاین آنها را تضمین می کند ؟

تفاوت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی سنتی

هدف هر دو روش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی سنتی، جذب مخاطب و کشف روش های بهتر برای ارائه ی خدمات است . اما با مقایسه بازاریابی مدرن و سنتی متوجه خواهید شد که دیجیتال مارکتینگ مزایای بسیاری نسبت به بازاریابی سنتی دارد. به این دلیل که پیشرفت بسیار گسترده ای داشته است و روش های  های بازاریابی درون گرا به مرور جایگزین روش های بازاریابی سنتی مانند بازاریابی تلفنی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغ در روزنامه ها و تبلیغات چاپی … خواهد شد.

در روش های بازاریابی سنتی فروشنده باید به دنبال جذب مخاطب و مشتریان خود باشد . در روش های سنتی جذب مخاطب مانند بازاریابی تلفنی بسیاری از افراد از تماس های تلفنی معرفی و تبلیغات محصولات استقبال نمی کنند و پاسخگوی ان نیستند و یا حتی تبلیغاتی است که به صورت مداوم از رادیو و تلویزیون پخش می شوند موجب نارضایتی مخاطبین رسانه های جمعی شده است. اما تبلیغات اینترنتی دیجیتال مارکتینگ به دلیل اینکه درون گراست ، مخاطب به دنبال کالا یا خدمات مورد نیازش می رود در نهایت استقبال بیشتری از خدمات خواهد کرد.

در دیجیتال مارکتینگ هدف اصلی مشتریان هستند و بیشترین اهمیت را دارند به همین منظور شرکت ها با ابزار های بسیاری از جمله وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی و … به تحلیل علاقه مندی ها و نیازهای مشتریان می پردازند. در صورتی که بازاریابی اینترنتی با اصول درست و نیازسنجی مخاطبان انجام شود بدون شک مشتریان بسیاری را جذب خواهد کرد.

روش های دیجیتال مارکتینگ

هر کدام از روش های بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ به طور حتم می توانند تاثیری شگرف در توسعه ی تجارت الکترونیک و کسب و کار انلاین دارد . لذا آشنایی با این روش ها برای تمامی کسانی که به دنبال توسعه ی کسب و کار خود هستند مفید خواهد بود.

سئو سایت و تبلیغات در گوگل

طراحی سایت به تنهایی نمی تواند مبلغ خوبی برای محصولات شما باشد . بنابراین باید به دنبال روشی باشید تا وب سایت خود را به دنیای مجازی معرفی کنید و دسترسی راحت تری را برای مخاطبانی که خدمات شما را نیاز دارند ایجاد کنید . موتورهای جستجو را می توان مهم ترین رکن در دیجیتال مارکتینگ به شمار آورد. در بازاریابی موتورهای جستجو محبوب ترین روش ها سئو سایت و تبلیغات در گوگل است که از موثرترین روش های دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش سایت هستند . گوگل به عنوان پربازدیدترین موتور جستجو ، یکی از بهترین راه هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید . تبلیغات در گوگل (Google AdWords) ،  به این صورت است که شما با پرداخت هزینه ای به گوگل می خواهید که سایت تان با کلید واژه و عبارت خاص در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود. زمانی که افراد به دنبال یک کلیدواژه یا عبارت کلیدی خاص در گوگل جستجو می کنند ، تبلیغات گوگل نیز به همراه نتایج جستجوی طبیعی در اختیار آنان قرار می گیرد. این روش را (PPC) یا پرداخت به ازای هر کلیک می نامند . پرداخت هزینه تنها برای کلیک های انجام شده بر روی تبلیغات انجام خواهد شد.

اما اگر میخواهید به طور دائمی در نتایج صفحه اول گوگل و در رتبه های بالا نمایش داده شوید باید از خدماتی سئو سایت استفاد کنید . در این روش متخصصین با استفاده از تکنیک‏های سئو سایت به ارتقا رتبه سایت شما در کلمات پربازده و مرتبط با کسب و کار شما می پردازند. به گونه ای که مخاطب با سرچ عبارت و خدمات مورد نیاز خود ، به راحتی به محصولات شما دسترسی خواهند یافت. بهینه سازی سایت ها به دو صورت بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی توسط کارشناسان سئو  انجام می شود . در نهایت حضور در صفحه نخست نتایج جستجو گامی موثر در رشد هر نوع کسب و کاری ست به همین دلیل از برجسته ترین خدمات شرکت رادمان نیز خدمات تخصصی سئو در اصفهان است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از روش های دیجیتال مارکتینگ است که با برقراری ارتباط موثر با مخاطبان در روند رشد کسب و کار تاثیر گذار خواهد بود . با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، گوگل پلاس ، فیسبوک و … برند و خدمات خود را بهتر به کابران معرفی خواهید کرد و ارتباط و تعامل بیشتری با مخاطبان و مشتریان بالقوه خواهید داشت. با ساخت صفحه کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی و پیاده سازی روش های بازاریابی از طریق به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوهای جذاب در ارتباط با حرفه ی مورد نظر جهت وفادار کردن مشتریان خود گامی بزرگ در جهت رشد حرفه خود خواهید برداشت .

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا تاثیری عمیق در دیجیتال مارکتینگ دارد. این نوع از بازاریابی در تلاش است تا با ارائه محتوایی مفید و مختصر، طیف وسیعی از کاربران را جذب نماید. محتوای غنی ، مخاطبین بسیاری را جذب خواهد کرد. در تولید و بازاریابی محتوا ، مهم ترین اصل نیاز مخاطبین و علاقه مندی های مشتریان می باشد. لذا با توجه به حرفه و کسب و کار مورد نظر تولید محتوای مناسب و مرتبط بسیار و البته بازاریابی شده نیز مهم می باشد.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ از جمله رایج ترین انواع بازاریابی می باشد. شرکت ها از بازاریابی ایمیل به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. ایمیل مارکتینگ اغلب برای تبلیغ محتوا ، تخفیف ها و رویدادها و همچنین هدایت افراد به وب سایت کسب و کار استفاده می شود. با اختصاص دادن بخشی در سایت جهت ارسال ایمیل توسط کاربران می توانید ایمیل های مخاطبان بالقوه خود را جمع اوری کنید . به این ترتیب و با در اختیار داشتن ایمیل مشتریان می توانید آنها را از هر نوع رویدادی در کسب و کار خود مطلع سازید و آن ها را به سایت خود باز گردانید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی ، هم برای شرکت ها و هم برای مخاطبین و مشتریان مزایایی دارد. بر خلاف بسیاری از تلاش های بازاریابی افلاین ، بازاریابی دیجیتال به بازاریابان اجازه می دهد تا نتایج دقیق را در زمان واقعی ببینند. برای مثال اگر در تبلیغات روزنامه ای تبلیغ کرده اید، می دانید چقدر سخت است که برآورد کنید که تعداد افرادی که واقعا به آن صفحه سر زده اند و به تبلیغات شما توجه کرده اند.

هیچ راهی مطمئن برای دانستن اینکه آیا این تبلیغات برای فروش تاثیرگذار بوده است ، وجود ندارد. در واقع مزایای بازاریابی اینترنتی است که آن را جذاب کردند و شاهد گسترش روز افزون دیجیتال مارکتینگ هستیم . دیجیتال مارکتینگ به عنوان سه کانال ارتباطی (برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده)، مبادلاتی ( انجام مبادله از طریق اینترنت ) و توزیع ( رساندن کالا و خدمات به دست مشتری) مزایای متعددی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دسترسی دائمی به خدمات
  • اطلاع از قیمت های خدمات
  • اگاهی از جزئیات محصولات
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • پشتیبانی فنی در زمان نیاز کاربر
  • پاسخگویی بهتر به سوالات مشتریان
  • سفارشات مبتنی بر نیاز مشتری
  • کاهش چرخه زمانی خدمات
  • امکان پیگیری سفارشات
  • ارائه سرویس ها به صورت شبانه روزی
  • آیا اماده اید بازاریابی دیجیتال را تجربه کنید ؟

 

این روزها، بدون حضور آنلاین، رقابت و رشد کسب و کار شما سخت است و اینجاست که اهمیت بازاریابی دیجیتال مشخص می شود . بهتر است از همین حالا بازاریابی دیجیتال کسب و کار خود را ایجاد کنید و خدمات خود را به طور گسترده در دسترس مشتریان قرار دهید . نگران رشد کسب و کار خود با روش های دیجیتال مارکتینگ نباشید . مجتمع کسب و کارهای اینترنتی رادمان به عنوان شرکت تمام سرویس دیجیتال مارکتینگ ارائه دهنده تمامی خدمات بازاریابی انلاین و دیجیتال مارکتینگ از جمله خدمات سئو ، تبلیغ در گوگل ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا ، ایمیل مارکتینگ و طراحی سایت در اصفهان می باشد .

ما با مشاوره دیجیتال مارکتینگ رایگان ، گام به گام تا ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر برای رشد و راه اندازی طرح کسب و کار تان شما را همراهی خواهیم کرد. اگر می خواهید بدانید خدمات دیجیتال مارکتینگ رادمان چطور می تواند به توسعه کسب و کار شما کمک کند ، با مشاوران آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان ۹۵۰۲۷۵۰۰ -۰۳۱  تماس بگیرید .



لینک منبع