خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96
خبر جدید کنکور سراسری 96 خبر جدید کنکور سراسری 96

کنکور سراسری 96

پاسخنامه سوالات کنکور 96

نمونه سوالات مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی

دسته بندی : نمونه سوالات
64 views بار



دانلود مجموعه کامل نمونه سوالات و تستهای مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی در قالب pdf با کیفیت بسیار عالی همراه با پاسخنامه به قیمت ۴۵۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

نمونه سوالات مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی

تستهای مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی

چند مورد از نمونه سوالات مدیریت استراتژیک پیشرفته

در مورد مدیریت استراتژیک می دانیم که :

۱-پایه های آن بر اساس میزان درک مدیران از رقبا بازار قیمت و زنجیره عرضه است.

۲- یکی از مهمترین ابزارهای موفقیت سازمان ها در دنیای امروز است.

۳-هم در سازمانهای انتفاعی و هم در غیر انتفاعی و دولتی کاربرد دارد.

۴- هر سه مورد صحیح است.

کدام ویژگی زیر خاصیت مدیریت استراتژیک نیست؟

۱-یک وظیفه مدیریتی عالی (بلند پایه) است.  ۲-سازمان را به عنوان یک سیستم باز می نگرد.

۳-تعاملات بین اثر بخشی و کارآیی را مشخص می کند.   ۴-فقط دیدگاه های بلند مدت را می نگرد و به کوتاه مدت توجهی ندارد.

در یکی از الگوهای مسئولیت اجتماعی اصلی هست که می گوید ثروتمندان باید ثروت خود را در سازمانهای بزرگ سرمایه گذاری کنند تا منافع آن به جامعه برسد و بتوان اهداف جامعه را تامین کرد.این اصل متعلق به کدام الگوست؟

۱-فریدمن   ۲-کارنگی   ۳-حساسیت اجتماعی شرکتها   ۴-آشکارا در صدد تامین منافع بر آمدن

کدام مورد با رویکرد فردگرایی در تضاد است؟

۱-در این رویکرد باید برای نیروهای بیرونی که برای خود رهبری مانع هستند محدودیت ایجاد کرد.

۲-اگر همه افراد خود رهبری را دنبال کنند منغعت بیشتری بدست می آید.

۳-اعتقاد بر این است که فردگرایی سبب صداقت کمتر است و در بلند مدت اثر کمتری هم دارد.

۴-عمل درست عملی است که خوبی های بیشتری را ایجاد کرد.

هوشمندی رقابتی در همه زمینه های زیر به سازمان کمک می کند به جز :

۱-داشتن تعریف و درک درستی از صنعت خود و یافتن نقاط ضعف و قوت سازمانی

۲-جمع آوری و تحلیل اطلاعات در خصوص قابلیت ها نقاط ضعف و نیات رقبای تجاری

۳-اتخاذ تصمیمات خود بر اساس آگاهی در اطلاعات بازار

۴-جستجوی بانکهای اطلاعاتی

از بین موارد زیر کدام یک جزو اثراتی که باعث افزایش رقابت بین شرکت ها در یک صنعت می شود نیست؟

۱-فقدان تنوع محصولات   ۲-رشد آهسته صنعتی   ۳-فقدان تمهیدات   ۴-بالا بودن هزینه های ثابت

جهت دانلود نمونه سوالات مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی از فرم زیر اقدام نمایید.



لینک منبع