خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96
خبر جدید کنکور سراسری 96 خبر جدید کنکور سراسری 96

کنکور سراسری 96

پاسخنامه سوالات کنکور 96

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری پیام نور

دسته بندی : نمونه سوالات
3 views بار

[ad_1]

Download the book marketing and management book of Hasan Aludary Payame Noor

جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیام نور

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری پیام نور در قالب pdf شامل نکات مهم درس به قیمت ۴۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری


قسمتی از خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار

خلاصه فصل ۱: مفاهیم مدیریت بازاریابی

  • بازاریابی دارای مفهوم گسترده بوده و همان طور که پیتر دراکر بیان می کند از دیدگاه مشتریان بازاریابی در برگیرنده همه فعالیت های سازمان است. از این رو واژه ی «مدیریت بازاریابی» را به آن اطلاق کرد.
  • مفاهیم اساسی بازاریابی که در ارتباط با یکدیگرند:
  1. نیاز
  2. خواسته
  3. تقاضا
  4. کالا
  5. مبادله
  6. معامله
  7. بازار
  • مدیریت بازاریابی یا مدیریت تقاضا در شکل دهی، تأمین و انگیز تقاضا نقش اساسی دارد.
  • وظایف مدیران بازاریابی: در این راستا با انواع بازاریابی مواجه می شویم که عبارتند از:
  1. بازاریابی تبدیلی
  2. بازاریابی انگیزشی
  3. بازاریابی توسعه ای
  4. بازاریابی مجدد
  5. بازاریابی همزمان
  6. بازاریابی محافظتی
  7. بازاریابی تضعیفی
  8. بازاریابی مقابله ای

فلسفه های مدیریت بازاریابی

  1. فلسفه تولید
  2. فلسفه کالا
  3. فلسفه فروش
  4. فلسفه بازاریابی
  5. فلسفه بازاریابی اجتماعی
  • اهداف بازاریابی: به حداکثر رساندن {سطح مصرف ۲٫ رضایت مصرف کننده ۳٫ حق انتخاب ۴٫ کیفیت زندگی}.

خلاصه فصل ۲: انواع بازار و محیط بازاریابی

  • شناخت تقاضای سازمان از عوامل اصلی موفقیت مؤسسات می باشد که لازمه ی آن شناخت بازار است.
  • متداول ترین بخش بندی بازار:
  1. از نظر فعالیت که خود به سه بخش {۱٫ از نظر کالا و فرآورده ۲٫ از نظر کار و خدمات ۳٫ از نظر پول و سرمایه}
  2. از نظر بازار سازمانی که شامل {۱٫ بازار صنعتی ۲٫ بازار دولتی ۳٫ بازار واسطه}
  3. از نظر بازار اقتصادی که شامل {۱٫ بازار رقابت کامل ۲٫ بازار انحصار کامل ۳٫ بازار رقابت انحصاری ۴٫ بازار انحصار چندجانبه}
  • محیط بازاریابی به مجموعه شرایطی اطلاق می شود که تصمیمات بازاریابی با توجه به آن اتخاذ و عملیات با لحاظ نمودن آن اجرا می گردد.
  • دو دسته بندی کلی محیط بازاریابی:
  1. دسته بندی اول: {۱٫ محیط سازمانی ۲٫ محیط بازار ۳٫ محیط عمومی ۴٫ محیط ناشناخته}
  2. دسته بندی دوم : {۱٫محیط خرد موسسه ۲٫ محیط کلان موسسه}

جهت دانلود خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری پیام نور از فرم زیر اقدام نمایید.

نوع فایل قیمت
pdf ۴,۹۰۰ تومان

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری پیام نور

[ad_2]

لینک منبع