خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96

خبر جدید کنکور سراسری 96
خبر جدید کنکور سراسری 96 خبر جدید کنکور سراسری 96

کنکور سراسری 96

پاسخنامه سوالات کنکور 96

نمونه سوالات الگو ساز لباس به روش حجمی

دسته بندی : نمونه سوالات
66 views بار

[ad_1]

نمونه سوالات الگو ساز لباس به روش حجمی – کاملترین مجموعه آموزشی سوالات الگو ساز لباس به روش حجمی با جواب در قالب pdf با کیفیت بسیار خوب شامل سوالات مهم و کلیدی به قیمت ۶۵۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

این بسته طلایی شامل مهمترین سوالات این آزمون می باشد با مطالعه این مجموعه قبولی خود را تضمین کنید.

قابل استفاده برای دانشجویان کاردانش و متقاضیان آزمونهای ادواری و مربیان فنی و حرفه ای

کد استاندارد :۹۱/۴۴/۱/۱-۷ و ۹۱/۴۶/۱/۱-۷ و ۹۱/۴۱/۱/۳/۲-۱

از مجموعه گروه صنایع پوشاک

از مجموعه سوالات نظری شامل:

سوالات تئوری :

pdf اول:۴۰ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برش کار لباس به روش حجمی فنی و حرفه ای است

pdf دوم:۲۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برش کار لباس به روش حجمی فنی و حرفه ای است

pdf سوم:۲۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برش کار لباس به روش حجمی فنی و حرفه ای است

pdf چهارم:۲۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برش کار لباس به روش حجمی فنی و حرفه ای است

pdf پنجم:۲۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برش کار لباس به روش حجمی فنی و حرفه ای است

pdf ششم:۲۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برش کار لباس به روش حجمی فنی و حرفه ای است

pdf هفتم:۳۸ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برش کار لباس به روش حجمی فنی و حرفه ای است

نمونه سوال الگو ساز لباس به روش حجمی با جواب

نمونه سوالات الگو ساز لباس به روش حجمی

چند مورد از نمونه سوالات الگو ساز لباس به روش حجمی

مئاد تشکیل دهنده مانکن چیست؟
الف)پلی استر ب)فایبر گلاس ج)پلاستیک د)کروم

سایز مانکن را باید چگونه اندازه کنیم؟
الف)چوبی بودن مانکن ب)پلاستیکی ج)یک سایز کوچکتر د)یک سایز بزرگتر

چه جنسی جهت خط کش بلند متری مناسب تر است؟
الف) شیشه ای ب) پلاستیکی ج)چوب د)چوب گردو

در پارچه ژرسه و نایلونی انتقال الگو روی پارچه به چه صورت انجام میشود؟
الف)مداد ب)کاربن ج)صابون د)گچ

چه کاغذی برای آماده سازی طراحی الگو اولیه مناسب تر است؟
الف)روغنی ب)گراف ج)مقوایی نازک د)هیچکدام

جهت قرینه سازی پارچه های لطیف رعایت کدام نکته ضروری است؟
الف)کوک شل ب)کاربن ج)خودکار د)رولت نمودن

جهت برجسته کاری مانکن از چه چیزی استفاده میشود؟
الف)پشم شیشه ب)اسفنج ج)پنبه د)همه موارد

پارچه های مناسب روکش مانکن چه چیزی می باشد؟
الف) آنقوره ب) ژرسه مخمل ج) ژرسه د)همه موارد

نام وسیله ای که از دو قسمت تشکیل شده و سر آن بصورت کمان است و برای برش نخ استفاده میشود چیست؟
الف)بشکاف ب)قیچی ج)سوزن د)چرخ خیاطی

کدام پارچه برای افراد چاق مناسب تر است؟
الف)پارچه تیره ب)پارچه روشن ج)روشن و براق د)الف و ب

دانلود نمونه سوالات الگو ساز لباس به روش حجمی

چه مدلی برای افراد و خانم های چاق مناسب نیست؟
الف)آستین پفی ب)آستین عمودی ج) خطوط عمودی بدون یقه د)همه موارد

معمولا از چه پنس دامن در صورت لزوم صرف نظر میشود؟
الف)پنس کوچک دامن ب)پنس بزرگ دامن ج)پنس پهلو د)پنس بزرگ

دامن ها چند گروه دارند؟
الف)راسته یا دامن تنگ ب)خمره ای یا میخی ج)کلوش د)همه موارد

معمولا کدام وسیله برای تنظیم مانکن با اندازه دلخواه استفاده میشود؟
الف)پنبه ب)پشم شیشه ج)پارچه د)الف و ب

به چه وسیله ای دامنی که دنباله جدا دارد را میتوان متصل کرد؟
الف)دکمه مخفی ب)چسب اپل ج)قزن د)همه موارد

ساسون کمر برای چیست؟
الف)جا افتادن لباس ب) شکل دادن کمر
ج)تعیین فرورفتگی در کمر د)ب و ج

چه الگویی جهت دوخت دامن دراپه مناسب تر است؟
الف)دامن فون ب)دامن شماره پایه ج)از انواع فونها د)فرقی ندارد

فون کردن در دامن ها به چه معناست؟
الف)گشاد کردن ب) حجم دادن ج)پلیسه کردن د)رفع نواقص

فرم های پیراهن های زنانه چگونه است؟
الف)تنگ ب)چسبان ج)گشاد د)همه موارد

ساخت دست مانکن از چه نوع پارچه ای است؟
الف)حریر ب)نخی ج)متقال د)کتان

وسائل دوخت دستی :
(۱انگشتانه، قیچی (۲انگشتانه، سوزن کوك ، نخ کوك
(۳سوزن کوک، نخ کوک، قیچی (۴نخ ، قیچی

برای کار کردن در تولیدها اول چکاری انجام می دهند.
(۱برش می دهند (۲الگو را تهیه می کنند (۳دوخت می کنند (۴پرو می کنند

یقه های برگردان شامل چند گروه هستند.
(۱سه گروه (۲یک گروه (۳دو گروه (۴چهار گروه

طراحان لباس به کدام عامل توجه دارند.
(۱فرم (۲نقش (۳رنگ (۴هر سه گزینه

جهت دانلود نمونه سوالات الگو ساز لباس به روش حجمی از فرم زیر اقدام نمایید.

[ad_2]

لینک منبع

نمونه سوالات الگو ساز و برشکار لباس زنانه

دسته بندی : نمونه سوالات
22 views بار

[ad_1]

نمونه سوالات الگو ساز و برشکار لباس زنانه – کاملترین مجموعه آموزشی سوالات الگو ساز و برشکار لباس زنانه فنی حرفه ای با جواب با بهترین کیفیت که شامل مهمترین نمونه سوال و نکات کلیدی می باشد در قالب pdf و به قیمت ۵۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت در اختیار شما قرار می گیرد.

نمونه سوالات الگو ساز و برشکار لباس زنانه

این بسته طلایی شامل مهمترین سوالات این آزمون می باشد با مطالعه این مجموعه قبولی خود را تضمین کنید.

قابل استفاده برای دانشجویان کاردانش و متقاضیان آزمونهای ادواری و مربیان فنی و حرفه ای

کد استاندارد :۹۱/۴۱/۲/۳/۱-۷

از مجموعه گروه پوشاک(طراحی و دوخت)

از مجموعه سوالات نظری شامل:

سوالات تئوری :
pdf اول:۴۰ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برشکار لباس زنانه فنی و حرفه ای

pdf دوم:۳۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برشکار لباس زنانه فنی و حرفه ای

pdf سوم:۲۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برشکار لباس زنانه فنی و حرفه ای

pdf چهارم:۲۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برشکار لباس زنانه فنی و حرفه ای

pdf پنجم:۲۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برشکار لباس زنانه فنی و حرفه ای

pdf ششم:۲۵ عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات الگوساز و برشکار لباس زنانه فنی و حرفه ای

چند مورد از نمونه سوالات الگو ساز و برشکار لباس زنانه

*****یوک عبارت است از :
الف: برش دادن قسمتی از الگو و تغییر آن بعنوان تزئین بکار میرود
ج: پیلی های جانبی و مسطح را گویند
ب: برش عرصی دامن یا بالاتنه را گویند
د: آستین رگلان که از آستین کیمونو استفاده میشود

*****الگو شامل چند قسمت است ؟
الف: الگوی اصلی – الگوی کار ب: الگوی ساده و الگویی که مدل طرح را پیاده کرده
ج: الگوی اصلی – الگوی نهایی د: الگوی کار – الگوی اصلی – الگوی نهایی

*****عرض دامن پلیسه چگونه محاسبه میشود ؟
الف: سه برابر باسن + اضافه درز ب: دو برابر دور باسن + اضافه درز
ج: دو برابر دور کمر د: هیچکدام

*****در کادر دامن خط وسط پشت کدام سمت است ؟
الف: در طرف راست الگو ب: در طرف چپ الگو ج: وسط الگو د: هیچکدام

*****طریقه برش کمر برای دامن:
الف: از عرض پارچه ب: از اریب پارچه ج: از طول پارچه د: فرقی نمی کند

*****خط سینه در بالاتنه پشت چگونه بدست می آید ؟
الف: یک دوم سینه + ۲ب: بک چهارم سینه
ج: یک چهارم سینه- یک د: یک دوم نصف سینه – دو

*****طریقه اوزمان دادن در شلوار کلوش و چین دار :
الف: اوزمان در کمر و پای دامن برابر است ب: در کمر دو برابر پای دامن
ج: پای دامن دو برابر کمر د: سه برابر کمر واقعی

*****انتقال پنس ها در چه مواردی بکار میرود ؟
الف: در موقع برش ب: در زیبایی لباس و موقع رسم الگو کشیدن
ج: در ژورنال شناسی و طراحی د: در موقع دوخت

*****اگر کاپ آستین کوتاه باشد آستین چگونه روی تن قرار میگیرد ؟
الف:بالای آستین حالت پف کردگی و نا زیبا دارد
ب: خط حلقه آستین در شانه حالت کشیدگی دارد
ج: ممکن است آستین پیچ داشته باشد
د: باعث افتادگی آستین در شانه میشود

*****دامن ها چند گروه دارند؟
الف)راسته یا دامن تنگ ب)خمره ای یا میخی ج)کلوش د)همه موارد

*****علامت CBدر اختصار به چه معناست؟
الف)بلندی سینه ب)خط مرکزی پشت الگو
ج) خط سینه د) محل تقاطع پنس های پایین تنه

*****چه نوع کوک برای پرو کردن لباس مناسب تر است؟
الف)کوک بست ب)کوک لغزشی ج)با سوزن ته گرد د)همه موارد

*****پی وت کردن الگو یعنی چه؟
الف)چرخش مکان ساسون ها ب) خط سینه
ج) محل تقاطع پنس های پایین تنه د)دوخت اولیه دامن

*****از کدام قسمت مانکن خط مرکزی جلوی مانکن شروع میشود؟
الف)از گودی حلقه گردن ب)از خط باسن ج)از خط سینه د)از خط کمر

*****در افرادی که باسن کوچکی دارند کدام قسمت از بدن را اندازه گیری میکنند؟
الف)محل لگن خاصره ب)دور کمر ج)دور سینه د)دور باسن بزرگ

*****جهت دوخت مدل پرنسسی برش ها را باید از چه نقطه ای شروع کنیم؟
الف)از حلقه گردن ب)از وسط سر شانه ج)از حلقه آستین د) ب و ج

*****در روی مانکن …………………………….. نقش تزیینی دارد.
الف)رگه دوزی ب)دوخت آستر ج)چین و والان د)نسب پاترون

*****در یقه های سر خود خطوط ترسیم یقه چگونه است؟
الف)دکمه خور ب)خط شکست ج) پایه یقه د)همه موارد

*****یقه فرنچی جز کدامیک از یقه های زیر است؟
الف)شال ب)پایه دار ج) مسطح د)ایستاده

*****آستینها چند مدل هستند؟
الف)سر خود ب)جدا ج)افتاده د)الف و ب

*****ساخت دست مانکن از چه نوع پارچه ای است؟
الف)حریر ب)نخی ج)متقال د)کتان

*****الگوی آستین رگلان برای کدام قسمت مناسب تر است؟
الف) کت رسمی ساده ب)کت رسمی گشاد ج) الف وب د)بالا تنه گشاد

جهت دانلود نمونه سوالات الگو ساز و برشکار لباس زنانه از فرم زیر اقدام نمایید.

[ad_2]

لینک منبع

نمونه سوالات دریل کاری واره کاری فنی حرفه ای

دسته بندی : نمونه سوالات
42 views بار

[ad_1]

نمونه سوالات دریل کاری واره کاری فنی حرفه ای – کاملترین مجموعه آموزشی سوالات دریل کاری واره کاری آزمون ادواری با جواب که شامل مهمترین سوالات و نکات کلیدی می باشد در قالب pdf به قیمت ۵۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

چند مورد از نمونه سوالات دریل کاری واره کاری

 

****زاویه رأس مته برای سوراخکاری فولاد چند درجه می باشد.
الف( ۱۳۶درجه ب( ۱۱۸درجه ج( ۱۸۰درجه د( ۵۹درجه

****اگر صفر ورنیه کلیس از عدد ۱۰روی خط کش گذشته و به عدد ۱۱نرسیده باشد و خط عدد ۸روی ورنیه در راستای خط روی خط کش کلیس باشد. چه عددی خوانده می شود.
الف( ۱۰/۸میلی متر ب( ۱۱/۲میلی متر ج( ۱/۸میلی متر د( ۱/۱۲میلی متر

****جهت انتقال اندازه قطر داخلی از چه نوع پرگاری استفاده می شود.
الف(پرگار معمولی ب(پرگار پاشنه ای ج(پرگار داخلی د(پرگار خارجی

****جهت کنترل زوایای ۴۵و ۹۰درجه از چه نوع گونیا استفاده می شود.
الف( گونیا مرکز یاب ب گونیا ساده ج( گونیا فارسی د( گونیا لبه دار

****علت چپ و راست بودن دندانه تیغ اره چیست.
الف(جهت جلوگیری از شکسته شدن تیغ اره ب( برای اینکه تیغ اره براحتی بتواند در شیار بریده حرکت کند.
ج( جهت خنک شدن سریع تیغ اره د( الف و ج

دانلود نمونه سوالات دریل کاری واره کاری

نمونه سوالات دریل کاری واره کاری فنی حرفه ای

****مقدار حجم براده برداری در کدامیک از قلاویزها بیشتر می باشد.
الف( قلاویز پیش رو ب(قلاویز میان رو ج( قلاویز پس رو د( هر سه مورد

****کج قرار گرفتن مته بر روی قطعه کار ب(بار بیش از حد بر مته وارد کردن
ج( محکم نبئدن مته به سه نظام د(تمام موارد

****زاویه نوک سمبه نشان چند درجه است.
الف( ۴۰درجه ب( ۳۰درجه ج( ۶۰درجه د( ۹۰درجه

****قسمتهای مختلف مته عبارت است از :
الف( طول مته و ساق مته ب( نوک مته و زاویه رأس آن، قسمت مارپیچ با دو لبه برنده، ساق مته
ج( زاویه ۱۱۸درجه، طول و نوک مته د( ساق استوانه ای، مخروطی ، چهارگوش

****اگر بخواهیم فولاد نرم را از فولاد سخت با سوهان تشخیص دهیم.
الف( فولاد نرم براده برداری بهتر می شود ب( فولاد سخت بهتر براده برداری می شود
ج( هردو به یک اندازه براده برداری می شوند د(با سوهان نمی توان این کار را انجام داد

****گام دندانه تیغ اره یعنی :
الف( فاصله رأس یک دندانه تا رأس دندانه بعدی ب( اندازه تیغ اره
ج( ضخامت تیغ اره د( اندازه عرض تیغ اره

****برای ایجاد رزوه درون سوراخ ها و تولید مهره از چه وسیله ای استفاده می شود؟
الف-حدیده   ب-قلاویز   ج-برقو   د-مته خزینه

****واحد سرعت برشی چیست؟
الف-متر بر هر ثانیه  ب-متر  ج-متر در هر دقیقه   د-میلیمتر در هر دقیقه

****گام قلاویز چیست؟
الف-فاصله بین اول و انتهای قلاویز   ب- فاصله بین دو دندانه
ج-قطر سوراخ قلاویز شده   د-گام ندارد

****برای نمایش قسمتهای غیر قابل دیدن قطعه از چه خطی استفاده می شود؟
الف-خط اصلی  ب-خط ندید  ج-خط محور   د-خط نازک

****از پرگار پاشنه ای برای چه نوع اندازه گیری استفاده می شود؟
الف-اندازه گیری خارجی  ب-اندازه گیری داخلی
ج-اندازه گیری داخلی و خارجی   د-اندازه گیری طول پله های ایجاد شده

جهت دانلود نمونه سوالات دریل کاری واره کاری فنی حرفه ای از فرم زیر اقدام نمایید.

 

[ad_2]

لینک منبع

وزیر نیرو از دانشگاه شریف بازدید کرد

دسته بندی : نمونه سوالات
43 views بار

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – وزیر نیرو با حضور در جمع مسئولان و مدیران دانشگاه صنعتی شریف در خصوص راههای تعامل بیشتر میان دانشگاه و وزارت نیرو به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این جلسه مدیران و مسئولان دانشگاه با توجه به پتانسیل های موجود و در راستای گسترش تعاملات با وزارت نیرو پیشنهاداتی ارائه کردند.

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مورد نیاز صنعت آب و برق کشور، ایجاد کارگروه های مشترک، سوق دادن پایان نامه های دانشگاه به سمت نیازهای وزارت نیرو و انجام پژوهش های موردی با توجه به نیاز صنعت برق از جمله مواردی بود که از سوی مدیران و مسئولان دانشگاه به وزیر نیرو پیشنهاد داده شد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در این جلسه گفت: این دانشگاه همواره همکاری های خوبی با وزارت نیرو داشته است و آماده ادامه این همکاری های اثرگذار هستیم.

وی به لزوم تشکیل کارگروهی مشترک میان این دو نهاد اشاره کرد و افزود: با وجود پتانسیل بالا در دانشگاه صنعتی شریف و امکانات موجود در وزارت نیرو، می توانیم به شکل سازمان یافته تری تعامل و همکاری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: می توانیم امکانات وسیع وزارت نیرو را در اختیار فرآیند تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف قرار داده و با انجام فعالیت های مشترک، نیازهای متقابل یکدیگر را تامین کنیم.

[ad_2]

لینک منبع

فعالیت آموزشی دانشگاه علم و صنعت تعطیل شد

دسته بندی : نمونه سوالات
24 views بار

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – در اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت آمده است: «با توجه به اعلام تعطیلی شهر تهران از سوی ستاد مدیریت بحران استان، تمامی کلاسهای دانشگاه علم و صنعت ایران اعم از کلاس های پردیس ٢ و مرکز آموزش الکترونیکی امروز پنج شنبه ۳۰ آذر ماه تعطیل است.»

[ad_2]

لینک منبع

مسابقه ملی «دفاع سه دقیقه ای پایان نامه» برگزار می شود

دسته بندی : نمونه سوالات
36 views بار

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – مهلت ثبت نام برای شرکت در دومین دوره مسابقه ملی «دفاع سه دقیقه ای پایان نامه» تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد.

تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته های مصوب که از ابتدای سال ۹۵ تا پایان شهریورماه از پایان نامه خود دفاع کرده باشند می توانند برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کنند.

این مسابقه با هدف تشویق، کمک به تقویت و پرورش مهارت های ارتباطی، ایده پردازی، فن بیان و خلاقیت های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول ثروت، برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان و سرمایه گذاری و بازاریابی ایده های دانشجویی برگزار می شود.

پس از اتمام مرحله مقدماتی و معرفی نفرات برگزیده مرحله نیمه نهایی در تهران و مرحله نهایی همزمان با آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی برگزار می شود.

[ad_2]

لینک منبع

مذاکرات دانشگاه آزاد با وزیر علوم درخصوص پذیرش دانشجو

دسته بندی : نمونه سوالات
35 views بار

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – علیرضا رهایی گفت: در جلسه ای که با وزیر علوم داشتیم هماهنگی هایی میان دانشگاه آزاد و این وزارتخانه درخصوص مسائل مختلف از جمله موضوع پذیرش در این دانشگاه مطرح شد.

وی عنوان کرد: این جلسه بسیار خوب و با تفاهم بود و مباحث مربوط به سنجش و پذیرش ارزیابی رشته ها مورد هماهنگی قرار گرفت.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: در این جلسه وزیر علوم برخورد مثبتی داشتند و به دنبال این جلسه قرار شد هماهنگی میان حوزه های مختلف از جمله معاونت آموزشی وزارت علوم با دانشگاه آزاد صورت گیرد.

رهایی درخصوص موضوع جداسازی آزمون ها نیز گفت: باتوجه به اینکه ثبت نام دوره های دکتری و کارشناسی ارشد انجام شد بعید می دانم امسال این موضوع عملیاتی شود.

[ad_2]

لینک منبع

پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی

دسته بندی : نمونه سوالات
34 views بار

[ad_1]

پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با بهترین کیفیت به صورت کامل و آماده در قالب ورد ۱۵۰ صفحه به قیمت ۱۶۵۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

توضیحات کامل پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی

چکيده:
مدیریت دانش که یکی از راه های بهبود بخشیدن به شرایط بقا سازمان است، زمانی به طور موفقیت آمیز در سازمان اجرا می گردد که از قبل زمینه فرهنگ مناسب با این نظام بسترسازی شده باشد. چراکه هدایت نمودن دانش موجود در سازمان یک امر مردمی است و به طور کامل مربوط به منابع انسانی می گردد و تابعی از فرهنگ کارکنان سازمان می باشد. لذا سازمان باید برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت دانش، فرهنگ متناسب با آن را ایجاد نموده و بر اساس آن عمل نمایند.

این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین مولفه های فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) شهرستان ایلام انجام گرفته است.

جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه کارکنان مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) در شهر ایلام به تعداد ۲۷۸ نفر می باشد تعداد افراد نمونه ۱۶۲ نفر می باشند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند، ابزار مورد استفاده در این پژوهش یک پرسشنامه محقق ساخته ۳۰ سوالی جهت سنجش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش می باشد.

روش تحقیق از نوع همبستگی و روش تجزیه و تحلیل اطلاعات، روش های آماری توصیفی و روش های آماری استنباطی ضریب همبستگی پیرسون و روش تحلیل رگرسیون چند متغیره می باشد. پاسخ دهندگان وضعیت فرهنگ سازمانی را در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) متوسط و وضعیت مدیریت دانش را قوی ارزیابی کرده اند و نتایج حاکی از آن است که بین فرهنگ سازمانی و مولفه های آن با مدیریت دانش در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) در شهرستان ایلام رابطه معناداری وجود ندارد.

و همچنین مشخص شده که از بین مولفه های فرهنگ سازمانی در پیش بینی مدیریت دانش فقط مولفه های حمایت مدیریت و تعلق سازمانی قادر به پیش بینی مدیریت دانش هستند و سهم تعلق سازمانی در پیش بینی مدیریت دانش کمی بیشتر از حمایت مدیریت می باشد.

پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی

ﻣﻘﺪﻣﻪ

ﺑﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮات ﺳﺮﻳﻊ و ﻣﺪاوم ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ، ﻣﺪلﻫﺎی ﺳﻨﺘﻲ ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر ﻣﺠﺒﻮرﻧﺪ ﺑﺮای ﺑﻘﺎ ﺑﺎ ﻣﺤﻴﻂ ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر ﺳﺎزﮔﺎری ﻳﺎﺑﻨﺪ و ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﻛﺴﺐ و ﺣﻔﻆ ﻣﺰﻳﺖ رﻗﺎﺑﺘﻲ در اﻗﺘﺼﺎد ﺟﻬﺎﻧﻲ، ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎیاﻣﺮوزی ﻧﻴﺎز دارﻧﺪ ﻛﻪ ﺑﻪﻃﻮر ﻣﺆﺛﺮ ﺑﻪ ﺳﻮی ﻣﻨﺎﺑﻊ داﻧﺶ ﺣﺮﻛﺖ ﻛﻨﻨﺪ.

اﻳﻦ ﺟﻬﺎنﮔﺮاﻳﻲ و رﻗﺎﺑﺖ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪ ﺗﺎ داﻧﺶ ﺑﻪﻋﻨﻮان ارزﺷﻤﻨﺪﺗﺮﻳﻦ ﻣﻨﺒﻊ راﻫﺒﺮدی ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﻮد و ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲﺳﺎزﻣﺎن ﺑﻪﻣﻨﻈﻮر ﻛﺎرﺑﺮد داﻧﺶ ﺑﺮای اﺳﺘﻔﺎده از ﻓﺮﺻﺖﻫﺎی ﺑﺎزار و ﺣﻞ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻣﻬﻢﺗﺮﻳﻦ ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲ آن ﻣﺤﺴﻮب ﺷﻮد. داﻧﺶ ﻳﻜﻲ از ﺣﻴﺎﺗﻲﺗﺮﻳﻦ ﻣﻨﺎﺑﻊ رﻗﺎﺑﺖﻫﺎی ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ اﺳﺖ. ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎل ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﻛﻪ داﻧﺶ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻣﻤﻜﻦاﺳﺖ از ﻛﻞ داراﻳﻲ ﻫﺎی ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻣﻬﻢﺗﺮ ﺑﺎﺷﺪ. داﻧﺶ ﻣﻔﻬﻮم ﭼﻨﺪ وﺟﻬﻲ اﺳﺖ و در ﺑﺴﻴﺎری از ﻫﻮﻳﺖﻫﺎی ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﺷﺎﻣﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ، ﺳﻴﺎﺳﺖﻫﺎ، اﺳﻨﺎد و اﻋﻀﺎی ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﺎﺳﺎزی ﺷﺪه اﺳﺖ.

ﻫﺪف از ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎی داﻧﺶ در ﺳﺎزﻣﺎن، اﻃﻤﻴﻨﺎن از رﺷﺪ و ﺗﺪاوم ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎ در ﺟﻬﺖ ﺣﻔﻆ داﻧﺶ ﺣﻴﺎﺗﻲ در ﺗﻤﺎم ﺳﻄﻮح، ﺑﻪﻛﺎرﮔﻴﺮی داﻧﺶ ﻣﻮﺟﻮد در ﺗﻤﺎم ﭼﺮﺧﻪﻫﺎ، ﺗﺮﻛﻴﺐ داﻧﺶ در ﺟﻬﺖ ﻫﻢاﻓﺰاﻳﻲ، ﻛﺴﺐ ﻣﺪاوم داﻧﺶﻣﺮﺑﻮﻃﻪ، توسعه ی داﻧﺶ ﺟﺪﻳﺪ از ﻃﺮﻳﻖ ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻣﺪاوم ﻛﻪ به وسیله ی  ﺗﺠﺎرب دروﻧﻲ و داﻧﺶ ﺑﻴﺮوﻧﻲ اﻳﺠﺎد ﻣﻲﺷﻮد اﺳﺖ.

دنیای متغیر امروز ایجاب میکند که سازمانها برای بقا به دنبال ابزاری نوین باشند،یکی از ابزارهایی که میتواند سازمانها را در تأمین این اهداف یاری دهد مدیریت دانش است، مدیریت دانش فرآیندی است که به سازمانها کمک میکند اطلاعات مهم را بیابند گزینش ،سازماندهی و منتشر کنند و تخصصی است که برای فعالیتهایی چون حل مشکلات،آموختن پویا و تصمیم گیری ضروری است.

مدیریت دانش می تواند گستره ای از ویژگی های عملکرد سازمانی را با قادر ساختن سازمان به «عملکرد هوشمندانه تر» بهبود بخشد (ویک، ۱۹۹۹: ص۴). اما این به تنهایی کافی نیست چرا که مدیریت دانش برای آنکه قابل استفاده باشد، نیازمند هماهنگی با فرهنگ سازمانی موجود می باشد. زیرا در هر سازمانی فرهنگ منحصر به فرد آن سازمان وجود دارد که به افراد شیوه فهم و معنی بخشیدن به رویدادها را نشان می دهد.بنابراین از فرهنگ سازمانی می توان به عنوان یک اهرم قدرتمندی برای تقویت رفتار سازمانی استفاده نمود. فرهنگ سازمانی ضعیف مانع از آن می شود که افراد در تلاش برای نگاهداشت پایگاه قدرت شخصی و کارایی خویش، دانسته های خود را تسهیم کرده و منتشر سازند(کالسز، ۲۰۰۰: ص۱۱) لذا برای تسهیل مشارکت افراد و ایجاد دانش، فرهنگ سازمانی حائز اهمیت است.ادامه دارد …

بیان مسأله

در سال های اخیر سازمانها و شرکت های مختلف پیوستن به روند دانایی را آغاز کرده اند و مفاهیم جدیدی چون کار دانشی، دانش کار، مدیریت دانش و سازمان های دانشی، خبر از شدت یافتن این روند می دهند. ییتردراکر، با بکارگیری این واژگان خبر از ایجاد نوع جدیدی از سازمانها می دهد که در آنها به جای قدرت بازو و قدرت ذهن حاکمیت دارد که بر اساس این نظریه در آینده جوامعی  می توانند انتظار توسعه و پیشرفت داشته باشند که از دانش بیشتری برخوردار باشند، بنابراین مدیریت سازمان ها باید با تکیه بر دانش برتر امکان اتخاذ تصمیمات معقول تر در موضوعات مهم و بهبود عملکردهای مبتنی بر دانش را پیدا کنند.

از این رو مدیریت دانش معقوله ای مهم از خود دانش محسوب می شود و در سازمان به دنبال آن است تا نحوه چگونگی تبدیل اطلاعات و دانسته های فردی و سازمانی را به دانش و مهارت های فردی و گروه، تبیین و روشن نماید.با بررسی و تحلیل دانش و اهمیت ویژگی های آن در حیطه عملکرد سازمانها می توان دریافت که برخورداری از دانش و اطلاعات روز آمد برای ادامه حیات سازمانها به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شده است.

بخصوص اگر روند تغییر و تحولات دانش در جامعه معاصر به دقت مورد ارزیابی واقع شود، این نتیجه مهم حاصل می شود که جامعه فرا صنعتی امروز جامعه  ای اطلاعاتی است که در آن به تدریج فناوری های نیرو افزا جای خود را به فناوری های دانش افزا می دهند (احمد پور داریانی، ۱۳۸۱، ص۱۵۲). و در محیط پویا و پیچیده امروزی برای سازمانها ضروری است که بطور مداوم دانش جدید را به شکل ایجاد، اعتبار بخشی و کاربرد در محصولات و خدمات خود به کار گیرند (گانب، دی بات، ترجمه ایرانشاهی، ۱۳۷۷، ص ۸۲).

بنابراین مدیریت سازمانها باید با تکیه بر داشتن برتر امکان اتخاذ تصمیم های معقول در موضوعات مهمتر و بهبود عملکردهای مبتنی بر دانش را پیدا کنند. از این رو مدیریت دانش مقوله ای مهمتر از خود دانش محسوب می شود که در سازمانها به دنبال آن است تا نحوه چگونگی تبدیل اطلاعات و دانسته های فردی و سازمانی را به دانش و مهارت های فردی و گروهی تبیین و روشن نماید. (پروست، ۲۰۰۰،ص ۱۶۳)

از این رو سازمانها باید محیطی برای اشتراک، انتقال و تقابل دانش در میان اعضا به وجود آورند و افراد را در جهت با مفهوم کردن تعاملاتشان آموزش دهند (نوناکا،۱۹۹۶، ص۶۵) تنها با بررسی، تغییر و ایجاد یک فرهنگ سازمانی مناسب و انعطاف پذیر است که می توان به تدریج الگوی تعامل بین افراد را در سازمان تغییر داد و از مدیریت دانش به عنوان یک مزیت رقابتی بهره گرفت (گانب، دی بات، ترجمه ایرانشاهی، ۱۳۷۷، ص ۸۳).

درک نقش و جایگاه واقعی دانش در سازمانها به یافتن پاسخی برای این سوال که چرا برخی سازمانها همواره موفق هستند، کمک می کند. درک این مسأله که چه عواملی زمینه ساز تداومی می شود که امکان بقایی پر نشاط را برای سازمانها به وجود آورد بطور نزدیکی با آشنایی مفهوم دانش و نحوه کاربرد و استفاده از آن در سازمان در ارتباط می باشد.

به این ترتیب برخورداری از منابع طبیعی نمی تواند به اندازه دانش مهم باشد. سازمان دانشی به توانمندی هایی دست مییابد که قادر است از نیروی اندک، قدرتی عظیم بسازد. مدیریت دانش تلاش نوین قرن مرسوم به عصر دانش برای حفظ، هدایت و افزایش هدفمند سرمایه های دانشی سازمان هاست و به این اشاره دارد که سرمایه گذاری در علم بهترین و بیشترین سود را به بار می آورد مدیریت دانش خلق دانش، کسب دانش، ذخیره سازی دانش، انتشار دانش به اشتراک گذاری دانش و بالاخره به کارگیری دانش است.

یک سازمان باید دانش مورد نیاز خود را شناسایی کرده، آن را کسب نماید و ذخیره سازی کند تا بتواند آنرا در موارد مورد نیاز به کار گیرد.پس مدیریت دانش شامل فرآیندهای ایجاد و خلق دانش، اعتبار بخشیدن به دانش، شکل بخشیدن به آن، توزیع دانش و کاربرد علمی آن در سازمان می باشد.از طرفی فرهنگ سامانی بر تمام جنبه های سازمانی تأثیر می گذار و بر اساس اعتقادات و ارزش های مشترک به سازمانها قدرت می بخشد و بر نگرش رفتار فردی، انگیزه، رضایت شغلی و سطح تعهد نیروی انسانی، طراحی ساختار و نظام های سازمانی، هدف گذاری، تدوین و اجرای خط مشی ها و اجرای استراتژی ها و … تأثیر می گذارد.

تنها با بررسی، تغییر و ایجاد یک فرهنگ سازمانی مناسب و انعطاف پذیرا ست که می توان به تدریج الگوی تعامل بین افراد را در سازمان تغییر داد و از مدیریت دانش به عنوان یک مزیت رقابتی بهره گرفت.

مهمترین مانع ایجاد اثربخش مدیریت دانش در سازمان، فقدان فرهنگ، تسهیم دانش و عدم درک مزایای بیشمار مدیریت دانش در میان کارکنان می باشد.بنابراین این پژوهش در صدد پاسخگویی به این سوال است که آیا بین مولفه های فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در مرکز آموزش درمانی امام خمینی(ره)شهرستان ایلام ارتباط وجود دارد.

 

فهرست مطالب پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی

چکیده

فصل اول: کلیات

۱-۱ﻣﻘﺪﻣﻪ

۲-۱- بیان مسأله

۳-۱- اهمیت و ضرورت تحقیق

۴-۱- اهداف تحقیق

۵-۱- سوالات تحقیق

۶-۱- فرضیه ها

۷-۱- قلمرو تحقیق

۸-۱- تعاریف عملیاتی واژه های تحقیق

پایان نامه بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش

 

فصل دوّم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه

مفهوم فرهنگ و فرهنگ سازمانی

ریشه شناسی فرهنگ

مفهوم فرهنگ

مفهوم فرهنگ سازمانی

چارچوب فرهنگ سازمانی

فضا (جو) سازمانی و تفاوت آن با فرهنگ سازمانی

تفاوت فرهنگ سازمانی و جو سازمانی با استفاده از مدل «شاین»

منشأ شکل گیری فرهنگ سازمانی

بقاء و ادامه حیات فرهنگ سازمان

عوامل عمده حفظ و بقای فرهنگ سازمانی

عوامل و اجزاء فرهنگ سازمانی

روش های تشخیص جنبه های فرهنگ سازمانی

مدیریت فرهنگ سازمان

فرآیند مدیریت فرهنگی سازمانی

فرهنگ سازمانی قوی و ضعیف

مشخصات فرهنگ قوی و ضعیف

ویژگی های فرهنگ سازمانی

معیارهای فرهنگ سازمانی

توسعه فرهنگ

انواع فرهنگ سازمانی

انواع فرهنگ سازمانی از دیدگاه کتز درویس و میلر

انواع فرهنگ سازمانی از دیدگاه کمرون

الگوهای شناخت و بررسی فرهنگ سازمانی

الگوی (AGIL) پارسونز

الگوی ویلیان اوچی

الگوی «لیت وین» و «استرینگر»

الگوی مبتنی بر هفت S شرکت مکنزی

الگوی کرت لوین

مطالعات هافستد در زمینه فرهنگ سازمانی

مطالعات لامرزهیکسن در زمینه فرهنگ سازمانی

الگوی «پیترز» و «واترمن»

الگوی استیفن رابینز

مؤلفه های فرهنگی سازمانی

مقدمه

مفهوم داده، اطلاعات و دانش

انواع دانش

چرخه دانش

جریان دانش

فرایند دانش

انواع منابع دانش سازمانی

مدیریت دانش چیست؟

تاریخچه مدیریت دانش

تعریف مدیریت دانش

روندهای موثر بر مدیریت دانش

اقتصاد متغیر جهانی

اندازه شرکت و مدیریت دانش

اهداف مدیریت دانش

اهمیت مدیریت دانش

مزایای مدیریت دانش

عوامل موثر بر موفقیت مدیریت دانش

اصول مدیریت دانش

چرخه حیات دانش

مؤلفه های مدیریت دانش

چهارچوب نظری تحقیق

پیشینه تحقیق

تحقیقات داخلی

تحقیقات خارجی

پایان نامه بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

روش تحقیق

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه گیری

روش نمونه گیری

ابزار گردآوری داده ها

ویژگی های فنی ابزار اندازه گیری

روش تجزیه و تحلیل داده ها

پایان نامه بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

مقدمه

توصیف داده ها

فراوانی و درصد متغیر سن کارکنان

فراوانی و درصد متغیر وضعیت تحصیلی کارکنان

فراوانی و درصد متغیر سابقه کار کارکنان

تحلیل داده ها

(تحلیل داده ها) سوال اول تحقیق

فراوانی و درصد وضعیت فرهنگ سازمانی در کارکنان مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) شهرستان ایلام

(تحلیل داده ها) سوال دوم تحقیق

فراوانی و درصد وضعیت مدیریت دانش در کارکنان مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) شهرستان ایلام

فرضیه اصلی: بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش رابطه وجود دارد

فرضیه فرعی شماره ۱: بین حمایت مدیریت و مدیریت دانش رابطه وجود دارد

فرضیه فرعی شماره ۲: بین تعلق سازمانی و مدیریت دانش رابطه وجود دارد

فرضیه فرعی شماره ۳: بین خلاقیت فردی و مدیریت دانش رابطه وجود دارد

فرضیه فرعی شماره ۴: بین سازش با پدیده تعارض و مدیریت دانش رابطه وجود دارد

طرح یک سوال: کدامیک از مولفه های فرهنگ سازمانی پیش بینی کننده بهتری برای مدیریت دانش در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) شهرستان ایلام است؟

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه

یافته های پژوهش مربوط به سوال اولتحقیق

یافته های پژوهش مربوط به سوال دوم تحقیق

یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه اصلی تحقیق

یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه فرعی شماره ۱

یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه فرعی شماره ۲

یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه فرعی شماره ۳

یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه فرعی شماره ۴

پیشنهادها

پیشنهادهای مبتنی بر یافته های تحقیق

پیشنهادها برای تحقیقات آتی

محدودیتهای تحقیق

فهرست منابع

منابع فارسی

منابع لاتین

پیوست ها

شاخص های توصیفی پرسشنامه

توصیف نمرات سوالات (فرهنگ سازمانی)

توصیف نمرات سوالات (مدیریت دانش)

فهرست جداول

فهرست نمودار ها

فهرست شکل ها

چکیده انگلیسی

جهت دانلود پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از فرم زیر اقدام نمایید.

[ad_2]

لینک منبع

داناود فایل کامل تزئین کلاس درس

دسته بندی : نمونه سوالات
35 views بار

[ad_1]

سایت تدریس ایران – teach98
داناود فایل کامل تزئین کلاس درس

داناود فایل کامل تزئین کلاس درس

 

داناود فایل کامل تزئین کلاس درس

  • قوانین بنر خوش آمد دخترانه
  • برنامه خام کلاسی
  • کاربرگ حفظ
  • تقویم دایره تقسیم وظایف
  • گردونه اعداد  ارزش مکانی
  • نردبان ترقی مزرعه کلمات
  • جملات انگیزشی

 

teach98.ir

پست های مرتبط

.yuzo_related_post img{width:194.35px !important; height:135.2px !important;}
.yuzo_related_post .relatedthumb{line-height:16px;background:#cecece !important;color:!important;}
.yuzo_related_post .relatedthumb:hover{background:#fcfcf4 !important; -webkit-transition: background 0.2s linear; -moz-transition: background 0.2s linear; -o-transition: background 0.2s linear; transition: background 0.2s linear;;color:!important;}
.yuzo_related_post .relatedthumb a{color:#0f0f0f!important;}
.yuzo_related_post .relatedthumb a:hover{ color:}!important;}
.yuzo_related_post .relatedthumb:hover a{ color:!important;}
.yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text–title{ color:!important;}
.yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post {color:!important;}
.yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post {color:!important;}
.yuzo_related_post .relatedthumb{ margin: 0px 0px 0px 0px; padding: 5px 5px 5px 5px; }
.yuzo_related_post .relatedthumb{}

jQuery(document).ready(function( $ ){
jQuery(‘.yuzo_related_post .yuzo_wraps’).equalizer({ columns : ‘> div’ });
});

نوشته داناود فایل کامل تزئین کلاس درس اولین بار در سایت تدریس ایران. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع

سوالات استخدامی بانک صادرات ایران (دانلود مجموعه کامل به همراه سوالات سال ۸۷ + پاسخ نامه)

دسته بندی : نمونه سوالات
42 views بار

[ad_1]

سوالات استخدامی بانک صادرات + سوالات بانک صادرات سال ۸۷

سوالات استخدامی بانک صادرات را می توانید امروز و در این بخش از نمونه سوالات استخدامی بانک ها از ای  سوال دریافت نمائید …

بانک صادرات یکی از فعال ترین بانک های ایران با دارا بودن شعبات متعدد داخلی و نزدیک به ۳۰ شعبه بین المللی می باشد.این بانک در سال ۱۳۳۱ رسما تاسیس گردید و فعالیت بانکی خود را در کشور آغاز نمود.

آخرین اخبار استخدامی بانک صادرات

سوالات استخدامی بانک صادرات

متقاضیان کار و فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور و علاقه مندان به استخدام در بانک های کشور همه ساله گوش به زنگ اخبار استخدام و برگزاری آزمون های استخدامی هستند و بانک ها یکی از پرطرفدارترین و پر متقاضی ترین مراکزی هستند که با اعلان عمومی و آغاز ثبت نام افراد بیشماری را جهت ثبت نام و شرکت در آزمون های استخدامی به خود می بینند.

این مجموعه در اسفند ماه ۹۵ آپدیت شده است

بانک صادرات ایران نیز قطعا از این قضیه مستثنی نخواهد بود و داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات با امیدواری بالائی جهت پذیرفته شدن در آزمون کتبی پا در این رقابت نفس گیر می گذارند.

اما جهت قبولی در این آزمون چه منابعی را مطالعه نمائیم؟

مهم ترین سوالی که یک داوطلب شرکت در آزمون استخدامی بانک از خود خواهد پرسید این است که چه منابعی برای من مناسب بوده و کمک خواهد کرد تا قبولی ام را تضمین کنم؟

ما پاسخ این سوال را با ارائه بهترین و با کیفیت ترین مجموعه های سوالات استخدامی برای شما خواهیم داشت.ای-سوال با دقت نظر و وسواس خاصی در جهت جمع آوری نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات و ارائه آن به شما عزیزان تلاش می کند تا آمادگی علمی شما داوطلبان گرامی را با صرف کمترین هزینه به بالاترین حالت ممکن ارتقا بخشد.

ریــز مـحتویات این مجموعــه شامل موارد زیر است :

———————————————————————————————————————————————————

۱ – مجموعه سوالات عمومی بانک صادرات ۹۵ به همراه پاسخنامه شامل :

  • نمونه سوالات معارف اسلامی ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۹۵ ۸۵۰ عدد
  • نمونه سوالات زبان انگلیسی پویژه آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۹۵ ۵۳۰ عدد
  • نمونه سوالات هوش و استعداد ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۹۵ ۴۲۰ عدد
  • نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۹۵ ۵۴۵ عدد
  • نمونه سوالات آمار و ریاضیات ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۹۵ ۴۸۰ عدد
  • نمونه سوالات کامپیوتر و فن آوری اطلاعات ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۹۵ ۶۰۰ عدد
  • نمونه سوالات اطلاعات عمومی ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۹۵ ۴۲۰ عدد

———————————————————————————————————————————————————

۲ – مجموعه سوالات تخصصی بانک صادرات ایران به همراه پاسخنامه شامل :

  • ۳۲۰ عدد سوال اصول حسابداری ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات+پاسخنامه تشریحی
  • ۳۲۵ عدد سوال اقتصاد خرد ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات+پاسخنامه تشریحی
  • ۷۴۰ عدد سوال اقتصاد کلان ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات+پاسخنامه تشریحی
  • ۱۸۸ عدد سوال حسابداری میانه ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات+پاسخنامه تشریحی
  • ۳۰۰ عدد سوال حسابداری صنعتی ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات+پاسخنامه تشریحی
  • ۳۰۰ عدد سوال حسابداری شرکت ها ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات+پاسخنامه تشریحی
  • ۲۴۸ عدد سوال تئوریهای مدیریت ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات+پاسخنامه تشریحی
  • ۱۵۵ عدد سوال حسابرسی ویژه آزمون استخدامی بانک صادرات+پاسخنامه تشریحی
  • جزوه کامل اقتصاد کلان شامل تمامی مباحث مربوط به اقتصاد کلان ویژه آزمون های استخدامی بانک ها
  • جزوه کامل دانش علوم بانکی شامل تمامی مباحث مربوط بانکداری و علوم بانکی ویژه آزمون های استخدامی بانک ها
  • جزوه کامل حسابرسی شامل تمامی موارد مربوط به حسابرسی ویژه آزمون های استخدامی بانک ها

———————————————————————————————————————————————————

۳ – بسته نمونه سوالات استخدامی سال ۸۷ بانک صادرات (عمومی و تخصصی) :

۱۰۰ سوال مربوط به آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۸۷ ویژه مقطع دیپلم همراه با پاسخنامه
۲۴۰ سوال مربوط به آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۸۷ ویژه مقطع کاردانی همراه با پاسخنامه
۲۴۰ سوال مربوط به آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۸۷ ویژه مقطع کارشناسی همراه با پاسخنامه

موارد آزمون موجود در بسته نمونه سوالات سال ۸۷ بانک صادرات به شرح زیر است:

سوالات عمومی شامل: معارف اسلامی – ادبیات فارسی – ریاضی و هوش – زبان انگلیسی

سوالات اختصاصی شامل این رشته های تحصیلی: رشته حسابداری – رشته کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار) – رشته مهندسی صنایع (برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها) – رشته های علوم اقتصادی – رشته های مدیریت – رشته امور مالی و مالیاتی – رشته حقوق – رشته ریاضی – رشته آمار

———————————————————————————————————————————————————

۴ -کامل ترین مجموعه عقیدتی و سیاسی کشور شامل ۱۵۰۰ عدد نمونه سوال به همراه پاسخنامه :

  • ۱۴۷۲ عدد نمونه سوال راجع به تمامی مسائل دینی و معارف،تاریخ صدر اسلام،کتاب شناسی اسلامی،افراد سیاسی کشور و معرفی آنها،مهم ترین سوالات جنگ تحمیلی،قانون اساسی،وصیت نامه امام خمینی و …
  • ۴۰۰ صفحه جزوه عقیدتی استخدامی شامل احکام دین،مجلس خبرگان رهبری، مصاحبه عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام مبطلات روزه و قضای روزه، مصاحبه عقیدتی استخدامی،شکیات و مبطلات نماز، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،اختلاف نظر بین ولایت فقیه و مرجع تقلید، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،شورای نگهبان، وظایف، اعضا، مصاحبه عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام و دستورات نماز جمعه،نماز آیات، نماز مسافر،مختصری در باب احکام جعاله،نکاتی در مورد نماز جمعه،نماز های مستحبی و واجب،شرایط و فروع ده گانه دین،زکات،کتابشناسی اسلامی و …
  • ۱۰۰ عدد نمونه سوال عقیدتی مربوط به مفاهیم ولایت فقیه،تقلید،اجتهاد و مجتهد

———————————————————————————————————————————————————

 icon-info-circle نکته شماره ۱ : نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات ۹۵ ای-سوال کامل ترین مجموعه ممکن در کشور می باشد که شما خوبان می توانید با مقایسه ای ساده به این مهم پی ببرید

  نکته شماره ۲ : مجموعه نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات ۹۵ تماما دارای پاسخ نامه بوده که کلیه پاسخ ها چک شده و صحیح می باشند

  نکته شماره ۳ : نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات ۹۵ ای-سوال با بهترین قیمت ممکن نسبت به سایت های دیگر خدمت شما ارائه می گردد و هر گونه مشکلی در خرید و یا پس از خرید را می توانید تنها با یک تماس با پشتیبانی مرتفع نمایید.

مجموعه ای که خدمت شما با عنوان سوالات استخدامی بانک صادرات ارائه میشود دارای پشتیبانی بوده و هر مشکلی در مورد این فایل را می توانید با ما در میان گذاشته تا در اولین فرصت برای شما مرتفع نمائیم.

وبسایت بانک صادرات ایران

مجموعه کامل سوالات استخدامی بانک صادرات تنها ۷۶۰۰ تومان

[ad_2]

لینک منبع

Page 1 of 5012345...102030...Last »